"Har vi tid att finnas till?"

Det var ett himskans tjat!

Jajajajaja, jag ska skriva.


Har alltså inte skrivit på en vecka. Alldeles för länge tycker en del, alldeles perfekt tycker andra. Alldeles lagom tycker jag.

Sitter och tittar på Reinfeldts jultal till nationen. Har läst lite reaktioner på det, och det var tydligen jättedåligt. Jag som nästan satt och höll med honom. Han är en väldigt duktig retoriker (ja, jag gillar att skapa nya ord, okej), och har han inte gått ner i vikt?! Hans annars så pluffsiga huvud var ju nästan lite gulligt idag. Hmm, som ni ser så kanske jag fokuserar på fel saker.

Eftersom att jag inte kommer ihåg någonting från veckan som gått, så ska jag nu bara berätta om vad som hänt idag och igår, det är så långt mitt minne sträcker sig.
Igår gick jag i skolan, vilken lågoddsare, och sedan åkte jag hem till Johannes. Vi lagade kyckling med konstig röra, träffade Stina, drack te och såg på Titanic. Sen somnade jag gott i viksängen.
Klockan halv sju ringde klockan, och jag rullade ur sängen en minut senare. Klockan 08.10 satt sedan tre trötta, men snygga, vänner i staggs aula. Vi hade föreläsning, och jag tvingade med mig Johannes. Jag kan stå ut med mycket, men jag åker inte ensam på Smedby-bussen! Basta! Sen hade vi lite naturkunskap och sånt tjaffs, sen hem.

Och när jag kom hem så kom Tjocka Syster, som faktiskt har blivit ännu tjockare. Bebbon är nu minst 50cm med tanke på att hennes mage nu börjar likna Mount Everest. Om hon lägger sig på rygg, på Öland, så skulle det med största sannolikhet bli Ölands högsta punkt. Hmm, ja.

Jag: Visst är det spännande att inte veta om det blir en pojke eller flicka?
Tjocka Syster: Ja, men tänk om bebbon blir ful.. då vill jag inte ha den! Tror du man får byta den?

Sen rullade hon hem, med en djup funderar-rynka i pannan.


Räntan i USA är tydligen 0% nu, och jag har ingen som helst aning om vad det betyder.

Imorgon.. är en annan dag. Vi nöjer oss med det.

Kommentarer
Postat av: ankis

det är därför man ska adoptera ett litet sött barn från asien, slipper man oroa sig över fula ungar

Datum: 2008-12-19 Kl: 17:32:07
Blogg: http://morrigor.blogg.se/
Postat av: shishi

Jag behlver dock inte oroa mej för mina lilla tjocksmockar, aaww så söta de kommer bli! Iafall jag tänkte adoptera 4 ungar men nu kand e fan glömma det! 150000 per unge?!?! My fakking as

Datum: 2008-12-21 Kl: 14:11:29
Blogg: http://shiishii.blogg.se/
Postat av: shishi

Om man istället vill ha en ful unge, blir det billigare tror ni? hihihihhahahahah

Datum: 2008-12-21 Kl: 14:12:22
Blogg: http://shiishii.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0