blubbilubb

Nu är det bara en dag kvar. EN! Herrejösses liksom. Jag har packat ganska mycket, men jag är helt opackad rent psykiskt. En hel vecka tillsammans med prat-andreas. Hoppas han får solsting så att han inte orkar prata.

Idag ska vi in till Kalmar och växla lite pengar. Euro, you know. Så igår tänkte jag gå o lägga mig tidigt så jag orkar umgås en hel dag, och inte blir sur. Men precis innan jag somnar så ringer Jesper. Och det var inget prata-snabbt-och-sen-säga-hejdå, nä, vi, eller snarare han, pratade i 54min och 29sek. Prick.

Jesper: ...Har du sett RajRaj på tv? Ja, iallafall så har jag och min arrangörsgrupp fixat så att dom kommer till VisbyStrand på fredag kväll... bla bla bla....
Jag: ...zZz...
Jesper: ...Ja, och det är inte billigt minsann. Det går ju på runt 25-30 000 spänn. Vi har ju biljetter för 80kr och för 120kr, det är ju ganska bra, för vi vill ju att folk kommer, och enligt emelie så är det slutsålt. Emelie bor i Sthlm, men vi gick i samma klass innan. Hon är chef för vår arrangörsgrupp. Men som sagt, det är slutsålt, men vi är ju inte ute efter att få nån vinst, och det får vi ju inte heller. VisbyStrand förresten, vet du vad det är?
Jag: zZz... oj... ehm, nä?
Jesper: Det ligger vi stranden, Visby-S-T-R-A-N-D. Fattar du? Det är iaf asfint där. Det är värsta nybyggt och.... bla bla bla....
Efter 54min och 20sek.
Jesper: Du kanske är trött. Ska vi lägga på då?
Jag: zZz... ja, det är nog bäst. Det blir ju dyrt för din mamma annars.
(Hans MAMMA betalar hans telefonräkning. Det kanske är något som vi borde satsa på i min familj oxå, eller?)

Han skulle ringa på fredag igen, och önska mig trevlig resa.
Och Jesper, om du mot förmodan läser det här, så var det ett jättegivande samtal! Spännande och intressant! Really!

Nu ska jag väcka Annica och sen hämta upp lilla Andreas och sen åka!
Tjo!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0