BU!

Idag gick jag till bibblan på svenskan, för i datasalen vi var i så hittade jag ingen skrivare. Det fanns typ all annan apparatur, men ingen skrivare. Nåvål, jag kom till bibblan och letade snabbt upp en dator, då jag plötsligt märkte i ögonvrån att en liten bimbo stirrade på mig. Jag blir lite stött när folk verkligen råstirrar, så jag tänkte för mig själv att; Back off, looser! Sen när jag gått förbi henne så säger hon hej, varpå jag faktiskt stirrar tillbaka på henne. Det var Annie. Herregud, jag känner inte igen min bästis från högstadiet. Antingen är jag väldigt blåst, eller så har hon ändrat sig för mycket. Det kanske är en blandning. But however, its kinda sad.

Kommentarer
Postat av: Bimbon

HAHAHA :p så jävla kul faktiskt. ;p

Datum: 2008-02-01 Kl: 17:58:23
Postat av: denke

jag har kommit på att detta bara var kul för oss:p förresten, vad tror du om matte D tillsammans?(A)

Datum: 2008-02-01 Kl: 19:08:44
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Annie

eeeeh matte D? jag klarar ju knappt av matte B! ;) herrejösses. Nej, nästa år ska bli ett slappt år: ingen spanska, ingen matte och framförallt: INGEN endaste LATINLEKTION!

Datum: 2008-02-02 Kl: 10:41:11
Postat av: denke

ja, nästa år ska bli slappt; ingen spanska, ingen engelska, och bara halva ind-val. och tar man matte så behöver man bara komma dit och sitta där, o sen få g på proven. mkt bättre än någon annan kurs. jag är lat :)

Datum: 2008-02-02 Kl: 13:00:57
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Annie

nej men hua inte få g i onödan! inte när man kan få mvg i ngn annan kurs liksom!

Datum: 2008-02-02 Kl: 15:09:33
Postat av: denke

haha.. jag kan nog inte få mvg i afrikakursen iaf:p

Datum: 2008-02-03 Kl: 13:23:51
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0