Mjöh

Igår var det melodifestival igen. Jag hade precis lyckats glömma förra årets ståhej, och nu börjar det alltså om igen. Resultatet var väl ganska väntat. Iaf för mig. Alla andra verkar ha trott att Christer inte skulle gå vidare. Men jag visste det hela tiden. Jag är en sann spågubbe, yeh.

Jesper: Jag tror jag måste spy... "Men vad kul att skicka den till stora finalen, det gör vi!" Vem tänker så? Christer Sjögren-anhängare ska skjutas av en efter en tills de utrotats! Det värsta är att han verkligen tycker att låten är stencool.

Jesper igen efter Suzzie Tappers låt 'Visst finns mirakel': Det är ett mirakel att låten är slut...

Imorgon är det engelskaprov på morgonen. Suck. Men glädjande nog så har Sofie och Shno matteprov mellan 15.45 och 17.45. Det förgyller min dag :)

Fem dagar till sportlov!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0