Periodpaus

Nu har jag inte lektion förrän klockan 12.55. Jag förstår inte varför dom inte kan göra schemat så att man har allting på en gång. Då skulle jag sluta vid 12 varje dag.

Första lektionen idag var geografi. Blä. Finns det något tråkigare ämne? Ja, faktiskt. Historia. Men vi arbetar ju med klimat och väder nu, så heeeelt bortkastat är det väl inte. Idag hade vi även lite om USA:s stater pga valet, och lite om de tromber som varit där.

Shirin försov sig, så hon kom efter geografin:
Shirin: Vad gjorde ni på lektionen?
Mikaela: Jaa du, vi pratade lite om öknar och tromboner.

Vi har paus mitt i lektionen, så att vi kan gå till cafeterian och handla lite godis. Jag och Ankis orkar dock aldrig ta oss ner till A-plan och upp till C-plan igen, så vi väntar i klassrummet.
Jag: Idag har vi språk. Urk.
Ankis: Jag funderar på att strunta totalt i språket i år.
Jag: Som förra året då?
Ankis: HAHA, jag fick IG i steg 2 förra året, och jag kommer få IG i steg 2 i år.
Jag: HAHA!
Ankis: Hur lång är min språklektion idag?
Jag: Hmm, min är 40min så din är 65min.
Ankis: Jag har inte varit på en spanskalektion på mer än två veckor. Men idag har jag ju 65min, och på fredag 40min. Så jag skolkar idag, och går på fredag istället, för då har hon kortare tid på sig att skälla på mig.

Jag: Vad valde du för individuella val? Man fick ju lov att ha valt igår.
Ankis: Asså.. jag fick nåt problem med min Dexter. Det stod typ: Du har loggat in för många gånger, du kan logga in igen vid 01.10. Och jag fick ju lov att välja innan 24.00. Så jag har inte valt än.
Jag: HAHA!

So long!

Kommentarer
Postat av: ankis

jag fick ingen skäll från henne, hon tittade bara medlidande på mig o undrade hur jag mådde. jag tror hon tycker jag e så dålig att det e synd om mig, typ under normalbegåvning

Datum: 2008-02-09 Kl: 11:20:29
Blogg: http://morrigor.blogg.se
Postat av: denke

HAHAHAHA, hon har rätt i att du är så dålig så det är synd om dig :)

Datum: 2008-02-09 Kl: 12:16:22
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0