Run boy, run!

För inte mer än en minut sedan så stapplade jag och bror min in genom dörren. Vi har varit och sprungit för ANDRA gången på mindre än 5 dagar. Vad ska det bli av oss? Och duktiga som vi var så gjorde vi klart maten innan vi sprang, så nu ska den bara stå en stund i ugnen, sen kan vi käka. Yummie!

Annars då? Ja, vadå annars? Det var fotboll igår till klockan 02, och efter det var det 'Mannen som talar med andar' på tv4+, och efter det var det 'Nattliv' så min natt var fullspäckad. Ikväll är det Idrottsgalan, och jag hoppas på att charmiga, gulliga, underbara Susanna Kallur får Jerringpriset. Men jag har en liten aning att, Gud förbjude, allas vår Zlatan kommer få det. Jamena, det finns många fotbollsnördar i det här landet.

Jesper hörde av sig idag oxå. Very nice, eftersom att det var ett tag sedan sist. Eller ja, det var i torsdags tror jag. Han är så upptagen, den lille pojkstackarn. Men han tycker ju om det han gör, så han klagar väl inte. Han lovade att ringa mig imorgon efter min teckningslektion. Oxå very nice.

Jag såg en snygg väska idag. Den kostade bara 1200:-. På samma sajt såg jag även en wonderbar jacka, som jag vill ha, vill ha, vill ha! Men efter lite ögonshopping så drogs jag sakta tillbaka till verkligheten. Och i verkligheten är jag skyldig syster 4143:-, mor 'okänt belopp', lilla andreas 'okänt belopp', bror 'okänt belopp'. Mina skulder uppgår nog till närmare 6000kr. Ni kan ju gissa om jag får den där jackan eller inte. (Fast jackan kostade faktiskt bara 1099:-, eftersom att jag har CSN-kort. Hurra för det.)

Jag vill ha ett såntdär kompishalsbandshjärta som alla tjejer hade när dom var små. Såntdär i silver som man delar med en kompis, så att båda får ett halvt hjärta. Det vore värsta coolness. Fast då ska det vara i äkta silver. Dock tror jag att mina manliga bekanta är för macho för att ha det. Alla utom Jesper. Liksom musikal? Fast iof, Tommy Körberg är väl ganska macho med sin motorcykel, och han är ju musikalartist. Typ.  Annars kan man ju låtsas att man har två kompisar, och därmed ha på sig båda delarna själv. Aja, sluta spekulera, du har ändå inte råd Dennis. Jag ska råna en bank imorgon, first thing in the morning, sen går jag till Guldfynd på lunchen. Så får det bli.

Maten väntar.
Ba' ba'!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Man ska ju äta mat innan man springer, har inte din mamma lärt dig det =P Då gör man av med massor av energi =)
Skulden hos mig har jag ingen aning om, men vi kan väl säga sisådär 500 jänmt. Deal?
Onsdag kommer jag till "staun" ska träffa Anna ju, vi kanske hinner med en sväng Bowling också, fast det är Pingis så jag vet liksom inte vad jag ska välja? Ångest. Hälsa Jesper btw ;)

Datum: 2008-01-14 Kl: 18:31:51
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

500 it is. om man äter innan man springer får man ju håll. efter träningen ska man ju fylla upp med mat, för det är då musklerna växer. pucko:p du kan ju ingenting.

Datum: 2008-01-14 Kl: 18:38:00
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

När du ätit lägger du dig ju och sover :P och tittar på andra avenyn :P Då förbränner du ju inget. Dah ;) Jag kan mer än du :P

Datum: 2008-01-14 Kl: 20:12:35
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0