Tisdag kväll

Tjobido igen. Nu har jag officiellt avslutat min teckningskurs. Skönt som tusan. Fick VG+ i betyg. Hon sa att jag var väldigt kreativ och att jag hade en egen stil, men att jag inte hade en teknik som skulle kunna ge ett MVG. Hon sa att tekniken alltid går att träna upp, men att om kreativiteten och estetiken inte finns, så kan man inte lära sig det. Så jag har alla möjligheter att bli ännu bättre, om jag själv vill. Aja, jag är nöjd iaf.

Efter teckningslektionen ringde Jesper. Vi pratade i en halvtimme, för sedan fick jag lov att cykla hem och äta.
Dennis: Det är bara 23 skoldagar kvar till sportlovet nu, och veckan efter det åker ju jag.
Jesper: Jajussde, du ska ju bort. Fuskis!
Dennis: MOAHA!
Jesper: Du åker på lördagen va? Den 23:e?
Dennis: Yes.
Jesper: Jag har sportlov vecka 9, och du vecka 8, aight? Och du är borta vecka 9?
Dennis: Ja, tyvärr.
Jesper: Då kommer jag hem fredagen den 22:a så att vi kan ses då, och sen ska vi ses söndagen efter att ni kommit hem. Jag ska ta en titt på dig innan du åker, och sen precis när du kommit hem.
Dennis: Jag kommer vara såååå brun. Jag kommer bli så snygg. Suck. Tänk om alla vore lika snygga som mig.
Jesper: Som jag. Lika snygg som jag heter det.
Dennis: .....


Bara tre dagar kvar av veckan nu. Det är värt ett litet hurra. Sista trafikantkunskapen imorgon oxå. FÖR ALLTID! Sen har jag två dagar till som jag börjar vid 10! Stort hurra!

Om en timme är det Andra Avenyn. Innan det börjar ska jag ha hunnit att bubbla lite kolsyrevatten OCH hittat min plånbok. Jalla Jalla!

Hejs!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0