Äntligen riktig soool.

Blubb.
Lapparna på jobbet är nästan fulla, men det finns inga nummer kvar som passar. Dessutom saknas det nummer på lapparna, och det finns nummer som inte har några nummer.
Ajdå.

Förresten så ringde Joel till mig på jobbet idag. Precis när jag låg på en parkbänk och sov. Men det var trevligt att han ringde.

Ja, på tal om min mobil. Den dampar sig. Jag har inte kunnat få sms på ett helt dygn. Inte förrän idag kom dom. Alla samtidigt dessutom. Så plingplingpling lät det i hela förrådet. 8 sms på 20 sek, det ni.

Igår låg jag vaken till närmare 01 utav någon kännbar orsak. Smsade med Jesper, men som jag sa så fick jag inte hans sms, så det var a-one-way-communication, så att säga.
Ikväll måste jag gå och lägga mig tidigare. Jag klarar inte att bara sova 6h. Jag behöver snarare det dubbla. Minst.
Jag somnade ju nästan på att somna på jobbet idag, för sjutton. Jag ska klaga på för jobbiga arbetstider. Vart ringer man? Facket?

Förresten, var är mina 30 grader och sol!?!
Jamena, 20 grader och snålblåst? Suck.

Idag var det något som hände med tänderna. Eller med tandvården. Nån ny lag av nåt slag. Jag fattar inte, blir det billigare eller dyrare att gå till tandläkaren nu? Prata klarspråk, liksom.
Well, tur att jag har en borsta-tänderna-länge-fetish, så att jag inte får några hål. Jag kan stå och borsta tänderna i minst 15 min, lätt. Jag får påminna mig om att jag måste sluta, annars kan jag stå en hel natt.
/ D

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0