Inlägg numero 221!

Jag har lyckats värka fram inte mindre än 221 st inlägg nu.
Hittills vill säga.
Hoppas att det blir minst 221 st till.

Kalmar lyckades för någon timme sedan besegra Gefle med 5-1. Ganska tråkig match, men med många mål som sagt. Kalmar glänste verkligen inte i spelet, men vann ändå med 5-1, vilket är en ganska bra lägstanivå. Blir det SM-guld i år tro? Njaae, säger jag. Men man ska aldrig säga aldrig.

Klockan 12 idag hade jag jobbat halva min tid. Alltså räknat i dagar och timmar. Så nu är det bara halva tiden kvar, minus att vi ska till västkusten, vilket innebär att jag missar det två avslutande dagarna.
Dagen idag genomleds smärtsamt av samtliga sommarjobbare. Vi fick rensa ogräs, eftersom att lapparna som skulle kommit idag inte dök upp. Herregud. Och det var inte vilket ogräs som helst, utan meterhöga blåa, stickiga buskar. Jag slet och svor, och nu har jag blåsor på händerna. Världen är orättvis.
Vacker, men orättvis.
/D

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0