Tuuut-Tuut!

Idag var jag på Svinö och gick en stund, innan jag fortsatte till stan. Från Svinö kunde jag höra ett utryckningsfordon, som senare visade sig vara en ambulans. Alltid läskigt när dom kör fort med sirenerna på. Efter 1 minut kom det en ambulans till. Och en till. Och en till. Tror det var fem stycken som körde mot Norrliden eller Öland, don't know. Kändes lite läskigt. När jag kom hem kollade jag runt på lite nyhetssidor, men det står inget om någon olycka. Det kanske bara var övning, vad vet jag. Well, senare kom jag till stan, och den första jag ser är Malin Wollin med sin knubbomage. Och herrejösses vilken stark parfym hon har. Jag blev yr och höll på att svimma, men jag gick iväg lite och fick ny, frisk luft, och hela svimsituationen kunde undanvärjas.





"Stagg vann som vanligt överlägset", ja, så stod det att läsa på stagneliusskolans hemsida. Självförtroendet är det inget fel på.


Om det börjar bli tjatigt att mosa Kagg? Nej!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Hälsade du inte på fröken Wollin :(

Datum: 2008-06-14 Kl: 12:44:21
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

nä, hon hade bråttom :)

Datum: 2008-06-14 Kl: 15:24:04
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0