'Våra segaste år'

Idag har jag varit hemma, eftersom att matten är slut, och A-C är i Spanien och fryser. Det är skönt med såna här dagar ibland, för då kan man starta upp lite såpor igen. Fast iofs så har det ju inte hänt ett skvatt i 'Våra bästa år' sen jag såg det sist. 'Nya Tider' missade jag, för då var jag på Svinö och sprang. Jag tänkte vara lite smart och springa runt lunch, för då kan det ju inte vara några ute på Svinö, men tji fick jag. Hur har folk tid att vandra/fiska/jogga klockan 13 på en vardag? Har folk inga jobb att sköta?


Shno berättade att hon var på stan idag och såg en kille som såg ut PRECIS som jag:

Shno: DENNIS STANNA DÅ FÖR I HELVETE!
Shno igen: MEN STANNA DÅ TJOCKIS!
Killen vänder sig om.
Killen: Vad FAN vill du?


Andreas är på kalas med barnen nu, så jag ska ut och promenera en bit. Är alltid skönt att gå en bit efter maten. Jag åt nog lite för mycket idag, så det blir nog extra skönt. Men oj, nu såg jag precis att grannen, hon över oss, har visning på sin lägenhet! Herrejösses. Och hon har anlitat den där fastighetsförmedlingen som erbjuder gratis pizza om man väljer dom. Jag kanske ska strunta i den där promenaden och gå upp och kika lite på hennes lägenhet istället. Jag har ju iofs redan tittat på bilderna på internet, men dom var inte så bra. Och pizzan lockar ju lite också.
Hrm.. vi får väl se hur jag gör..

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0