Update.

Jaha.
Idag har jag faktiskt varit inloggad på msn, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har inte velat logga in där och prata med alla som har roligt på sitt sommarLOV medan jag sliter och jobbar. Men även jag måste höra av mina vänner då och då, även om det inte var så många inloggade idag.
Well.
Jag pratade med Anna i klassen, och hon jobbar tydligen på ett ålderdomshem nu. Precis samtidigt så loggar Joel in, och efter en stund kommer det fram att han oxå jobbar på ett ålderdomshem. I Söderåkra av alla ställen. Han tjänar 53kr/timmen. MOHAH! Han fick jobbet av kommunen, vilket kanske märks på lönen.


Ikväll är det EM-final, och jag kan nog inte bry mig mindre. Jag hoppas på att det blir straffar, och att någon halkar och missar. Sånt kan man skratta åt i evigheter. Det är alltid lika roligt.
Nä, så det enda jag ser framemot ikväll är våfflorna som jag har hört ryktas om sig.


Förresten. Läste ni om han som skjöt sig för sin kanariefågels skull? Fågeln hade varit ute och flugit i hemmet, fått syn på ett glas vin och gjort vad många av oss skulle gjort: den tog sig en rejäl klunk. Men den var för liten. Inte för ung, utan kroppsligen för liten. Fågeln vinglade till när vinet steg den åt kanarieknoppen och föll i glaset och drunknade. När ägaren upptäckte sin pippi i glaset blev han så tagen så att han skjöt sig med en kula i bröstet.

Det är farligt att fästa sig vid djur, även om det kanske inte är så normalt att bli SÅ fäst vid sitt husdjur.


Imorgon är det jobb igen. Och efter jobbet är jag och Annica ensamma hemma för mor och far ska till Tyskland och köpa sprit. WOHO!
Förråden är fyllda, tvätten tvättad, bilen tankad och katten matad = föräldrar överflödiga.
Stanna så länge ni kan!
Ingen panik!

Ingen panik alls.

/ D

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0