Friday

Vi fick mejl från vår mentor Andreas idag.
Frågan man ställer sig är: Framstår vi som totala idioter?
Svar: Ja.

Sp06f: Detta är sista möjligheten att göra idrottsprovet, om ni inte gör det nu så kommer detta att resultera i IG på detta moment, vilket inte ser bra ut när helhetsintrycket skall synas till betygen. På EA-tiden kommer ni till sal B12 och har med er penna och sudd, förutsatt om ni har blyerts. Kände att jag var tvungen att förtydliga detta så ingen tar med sudd och lackar ur när de inte kan sudda bort den skrivna texten med bläck. Det är ju ändå sp06f vi pratar om :)


Idag hade vi dessutom idrott, och vi hade volleyboll. Jag var på lag med Manfred, Mauamer, Hanna F, Hanna B och Mange. Självklart vann vi alla våra matcher, mest tack vare mig såklart, men även de resterande spelarna utmärkte sig. Sist på lektionen hade vi ett mattrace som mitt lag vann. Jag och Hanna B skulle precis ta mattan i mål, men den tog precis på väggen, så jag och Hanna slapp anstränga våra redan utmattade muskler. Tilläggas ska att JAG, ja JAG, fick vara den som tog på uppvärmningsdatten. Jag tog naturligtvis alla, men reglerna bör göras om, för om man blir tagen kan man bli friad. Hur dumt är inte det?

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0