Home.

Nu är vi hemma igen. Vilket är helt.. hemskt. Det var bra där borta, men jag vill helst inte prata om det. Jag undviker helst även att titta på bilder därifrån, det är för svårt helt enkelt.

Jag ligger lite efter i skolan.
1 helt Psykologiarbete.
Ta igen det som jag missat om invandring på samhällen.
1 helt arbete om Barrskog med Ankis, Shno och Carro.
1 helt arbete om Irak och Iran med Shno.
Massa sidor i matten.
1 helt 'arbete' i svenska B.
1 helt 'arbete' i svenska C.
En 300 sidor lång bok i engelska.

Och allt detta ska vara klart den här, eller nästa vecka. Endel av grejerna på listan skulle varit klart för ett antal veckor sedan. Mina VG:n ryker all världens väg. Nu får jag försöka smöra lite så att jag får göra G-uppgifter och därmed få åtminstone G. Det är inte säkert att jag får chansen att göra G-uppgifter, så jag får ta fram den smöriga sidan av mig själv.
Jag känner att jag tappat kontrollen. Så snart går jag nog in i väggen. Och plus allt på den där listan så fortsätter ju lärarna med andra uppgifter. Vi ska tex snart börja med ett till arbete i psykologin.

Det är kul att gå i skolan.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0