När vi mobbar Carro

Det är roligt att prata med Ankis på msn. Här kommer några utdrag.

Sanna säger:

carro visste inte att vi var lediga idag, så hon åkte till skolan

Denke säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sanna säger:
: )
Denke säger:

asså.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sanna säger:

mohahaha

Denke säger:

det var dagens

Sanna säger:

: )
Sanna säger:

o kommer troligen va morgondagens oxå

Denke säger:

hela årets.

LITE SENARE.

Denke säger:

ska du vara med på gympan imorgon?

Sanna säger:

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Denke säger:

: (
Sanna säger:

jag ska vara med när man kan gå ut o springa så man slipper vara med på annat

Denke säger:

då kan du och jag springa!

Sanna säger:

: )
Denke säger:

wiie!

Sanna säger:

no more lagsporter/lekar

Denke säger:

eller bollar

Sanna säger:

sånt e bara pinsamt

Denke säger:

jag fick en boll i huvudet sist

Sanna säger:

hihi

Denke säger:

: (
Sanna säger:

minns inte senaste gången jag va med

Denke säger:

jag har aldrig sett dig springa

Denke säger:

eller jo, bara när vi slåss

Sanna säger:

knubbis.


Kommentarer
Postat av: ankis

jag e rolig

Datum: 2008-03-06 Kl: 21:12:33
Blogg: http://morrigor.blogg.se
Postat av: denke

HAHAHA, ja det är du. märk att vi skrattar ÅT dig, inte MED dig. annars är du trevlig. :)

Datum: 2008-03-06 Kl: 21:17:27
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0