ESC-semi 2

Gud vad roligt att alla länderna i Norden kom med till finalen, förutom att jag skiter i de andra nordiska länderna. Jag ville så gärna att Sverige skulle gå vidare, och efter fem upplästa länder så såg det mörkt ut. När då Danmark lästes upp trodde jag att det var kört. Finito. Men efter Danmark kom Sverige och mina naglar slapp att bli nerbitna ännu längre. Sverige var bland de tre bästa låtarna och framförandena igår kväll, och allt annat än en finalplats hade varit en skräll. Charlotte har sån rutin och stjärnstatus, och hon representerar Sverige utmärkt.

Självklart har jag några favoriter i lördagens final.
Frankrike. Sverige. Norge. Armenien. Ukraina.

Ikväll skulle jag ha åkt och tittat på fotboll, men Lilla Andreas ändrade sig i sista stund, iaf så sa han inget förrän sista sekunden. När man bestämmer något så måste det bli så! Punkt. Ändringar är för mesar. (Jag är ingen mes.)

// Eder frälsare och Gud, välgörare och idol

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Om du tittar en gång till på min blogg så skrev jag faktiskt eventuellt. Inget var 100% spikat. Sura inte ihop för att det inte blev något. Hade inte ni kunnat hade jag inte deppat ihop för det, jag hade försökt fixa skjuts på något sätt eller kört själv.

Datum: 2008-05-23 Kl: 21:27:14
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0