Matematik

Idag fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde för några veckor sedan. Som vanligt var G-gränsen satt till 13 poäng, och jag fick 18! Jag fick ett glädjerus, och pussade nästan Elsa. Sekunden efter att jag fått mitt prov så fick Shno sitt. Hon fick 5,5 poäng. THAHAHAHAHAHAHAHAHA! MOHAHAHA! Och på förra provet fick hon IG varpå hon gjorde ett omprov, som hon också fick IG på. Och på måndag är det dags för hennes ANDRA omprov på Piaget i psykologin. Poor girl. Hon började gråta, och jag kunde inte heller hålla mig, men jag grät av glädje.

Sist på lektionen sa Elsa att vi ska ha ett pyttelitet prov nästa fredag.
Klassen: Men varför då? Det känns så onödigt. Vi kan ju det här ändå.
Shno:  Ja, vi kan det ju redan.
Man såg hur Elsa gjorde allt för att hålla sig för skratt.
Jag: HAHAHAHAHA, tror du hon tror på dig eller? Du har haft fyra IG:n av fem möjliga.


Jesper har förbjudit mig från att skicka och berätta hur det går för Charlotte Perelli på lördag. Han har ju teater den kvällen också. Så gissa vem jag ska smsa efter Eurovision Song Contest?
Mohah!

// Edert busfrö och skadeglade idol.

Kommentarer
Postat av: Shishii

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

FUCK UUUUUUUUUUUUU HATAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA, BÖRJAR GRÅTA NU FÖR DEET!!!, DU GLÖMDE FAN I MEJ ATT SKRIVA ATT DET VAR BITCHENS FEEEEL P^Å DET FÖRSTA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

HATE U MOTHASUCKE

Datum: 2008-05-23 Kl: 18:09:22

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0