Nationellt prov

Idag hade vi de två sista delarna i det nationella provet i engelska B. Jag var såå nära att börja gråta på READING-delen. Frågornas svar fanns ju inte i texten. Men jag lyckades svara på alla frågorna, bara det gör nog att jag får G. Men jag satsar ju på VG. Suck. En halvtimme efter READINGen började LISTENINGen. Första delen fattade jag ingenting av. Min klass hade provet i aulan, så det ekade och studsade mellan väggarna. Jag började gråta när jag kände att mitt VG försvann alla världens väg. Del två handlade om Ernest Hemmingway, vilket gjorde att jag fick en skrattattack. Ernest? HAHA, kan man verkligen heta så? ERNEST? HAHAHA. Well, det gick bättre då iaf, och tredje delen gick dåligt igen. Det dom sa på bandet passade ju inte med något av svarsalternativen.
Men over all så är jag nog endå ganska nöjd. G får jag ju iaf, och det är ju det viktigaste.

Efter provet åt vi, och sedan klockan 11 (!) har jag suttit med mitt historia/samhällsarbete, och nu är jag KLAR! Jag slipper sitta med det i helgen. Woho.

Well, det var min dag.
Ikväll blir det springning på Svinö, och sen pizza.
/ Eder välgörare

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0