Stressad Shno

Jag sitter med Shno i en datasal (med två datorer passande nog) och pluggar. Eller ja, hon pluggar, jag är ju färdig med mitt arbete. Shno däremot har precis börjat, och det ska vara inne på måndag. Och därför är hon lite sur och vresig.

Jag sitter och spelar Hjärter i brist på annat att göra:
Shno: Asså seriöst, kan du knappa lite HÖGRE på musen eller?

Jag slutar spela Hjärter och börjar omedvetet nynna tyst på en låt:
Shno: MEN FÖR I HELVETE, HÅLL KÄFTEN!

Shno tar sig samman:
Shno: Jag ska kolla lite på ditt arbete om Saddam Dennis, om det är något jag kan använda därifrån.
Jag: Ja gör det, men det finns nog inte mycket användbart i det (på skämt).
Shno: Nä iofs, du är ju en värdelös nolla som inte kan någonting.

Efter det börjar Shno kittla mig och skrika: KILLEKILLEKILL! KILLIKILLIKILL!


1 minut senare.

Jag: Jag är så uttrååååkad.
Jag börjar snurra på min stol.
Jag: ...och yr!
Shno: Men snälla, snälla, snälla, snälla, snälla HÅLL KÄFTEN!

Shno sträcker lite på sig, och känner på sina öron.
Shno: Var i helvete är mina örhängen?
Jag: Hur ska jag kunna veta det?
Shno nyper min arm och gör så att min axel hoppar ur led.

Sammanfattning: Shno blir väldigt stressad när hon är.. stressad. Hon blir även elak och sur.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

DU måste blogga mera :D

Datum: 2008-05-19 Kl: 09:58:34
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0