Update

Min blogg har fått fnatt. Min bild är borta, så även min presentation. Och jag kan inte logga in hemma. Men det går väl att ordna antar jag. Men först måste jag bara lista ut hur. Tills dess får jag blogga i skolan.

Idag är det jättefint väder, så i eftermiddag ska jag sola på balkongen. Det är lä och 30 grader där. Men innan det ska jag träffa Shno och handla fler linnen på H&M.



Igår hände det jag aldrig trodde skulle inträffa. A-C sa de magiska orden.
A-C: Jaha, imorgon är det dags att lämna in era böcker, kursen är ju slut snart.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
A-C: På fredag åker ju jag till Españaaaaa pooor favååår!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag grät när jag cyklade hem. Jesus uppenbarade sig på vägen, och Jungru Maria gick med palmblad.


Ikväll blir det Svinö igen. Löpning i världsklass. Be there.

PS. Kleerups nya CD är gudomlig. Nytänkande och modern, fräsch och hot.
Lyssna på 3 A.M - Kleerup feat. Marit Bergman och Longing for lullabies - Kleerup feat. Titiyo

PS 2.
På frågan om Sverige lär vara favorit även i nästa års Eurovision Song Contest, svarar experterna: "Självklart!" Men med en stor näve ironi.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0