Update

Hej och hå.
Det var längesen nu. Men jag har övergett datorn mer och mer. Det finns så mycket annat att pyssla med, och dessutom är det roligare att vara ute i det fina vädret. Motion gör så gott, man sover bättre, och äter bättre, och man MÅR bättre. Well, liiiite dator har väl ingen dött av?

Brandlarmet ringde nyss. IGEN. Det är tredje eller fjärde gången den här terminen. Brandbilarna fyllde snabbt upp hela innergården på stagg, och eleverna (läs; Shno) sprang för sina liv. Efter en kvart fick vi gå in igen, och efter 5 min plingade rektor Joakims röst ut i högtalarna. Han sa att det var skolans cafeteria som hade bränt några kakor. Oh my.. Jag gick ner från D-PLAN för några kakors skull. Suck.

Igår var jag hos tandläkaren i Mörbylånga, och Shno följde med. Jag ville inte åka buss i två timmar själv, så jag tvingade med henne. Under bussresan till Mörbylånga stannade bussen pga ett asfaltsombyte, och min tidsmarginal var knapp. Bussen skulle vara framme vid 14.30, och min tandläkartid var vid 14.40. Pga asfaltspålägget kom vi fram vid 14.37. Hua. Men jag hann. Och jag hade inga hål. Fia med knuffet i väntrummet vann jag oxå, faktiskt. Man hinner mer än vad man tror.
Efter tandläkaren gick vi förbi skansenskolan en snabbis, för att sedan försöka hinna med 15.10 bussen tillbaka till Kalmar. Som tur var hann vi med bussen, och min lycka var gjord. Väl i Kalmar gick vi och fixade ett nytt pass till Shno, och sedan gick vi till donken och åt oss mätta på hamburgare.

På kvällen var jag ute och sprang, som vanligt, och sen satte jag mig framför tv:n. Ännu senare på kvällen, framåt 23, ringde Jesper och vi pratade till 01.40. Efter det läste jag igenom mina hundra sidor om Dag Hammarskjöld, som på måndag eftermiddag ska ha resulterat i ett 10 sidor långt arbete. Lycka till. Men nu har jag iaf läst det. Nu ska jag bara skriva om det, och fixa till det. Om inte annat får jag sitta med det i helgen. Alltid dagen innan, det är konstigt.

Nu är klockan 10.46, och min lektion börjar vid 10.45.
Have to go.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0