Vi är bra kompisar vi.

Sanna var inte i skolan idag, så vi hördes på msn angående vårt arbete i svenska.

Sanna säger: men vi får göra de på rikigt nu
Sanna säger: typ börja göra en mindmap hur man blir rik enligt pappa kåt (pappa goirot = pappa kåt)
denke säger: jajussde
denke säger: du kan göra det idag när du är hemme
Sanna säger: jag har faktiskt annat viktigt o göra idag, jag måste leta reda på ett papper från posten jag har slarvat
bort
denke säger: HAHAHA
denke säger: det tar väl inte hela dagen?
Sanna säger: troligtvis
denke säger: slarvis
Sanna säger: kommer snart få en påminnelse som kommer kosta skitmycket
denke säger:
denke säger: wiie!
Sanna säger:
Sanna säger: synd om mig
denke säger: nä
Sanna säger: jo
denke säger: kanske lite.. pyttelite.

paus.

Sanna säger: det e fantastiskt hur mycket snor de ryms i en näsa
denke säger: blä , sluta, du kunde bara sagt att du var förkyld eller nåt.
Sanna säger: yeye
Sanna säger: men nu ska jag gå o hitta mitt papper
Sanna säger: see you later fatso
denke säger: lycka till, du lär behöva det..

Kommentarer
Postat av: ankis

Jag hittade inte mitt papper :(

Datum: 2008-05-07 Kl: 17:56:27
Blogg: http://morrigor.blogg.se
Postat av: denke

jag är inte förvånad. och du är inte i skolan heller!

Datum: 2008-05-08 Kl: 12:32:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0