Wasa-ruset

Idag på eftermiddagen fick tvåorna på stagg lov att springa/krypa/gå/rulla 8,2km. Tilläggas ska att det från skolan till själva starten var 2km. Så i runda slängar, cirka 12km gåing. Huannamig. Jag gick med Shno, resten sprang ju (!), och jag tror inte det finns någon som kan klaga så mycket som hon. Dessutom spelade hon Adam Tensta på högsta volym. Det var två timmars dödsångest. Men jag klarade mig med lite skavsår och svagt hjärta.

PS. Vissa människor, läs; ANKIS!, orkade inte ens ta sig till starten. Det där IG:et i idrott blir bara mer och mer troligt. :) Oh happy day!

PS 2. Knappen "Nytt inlägg" sitter två millimeter ifrån knappen "Ta bort blogg". Det innebär att det kan hända olyckor. Ville bara säga det.

Nu ska jag sätta mig på den soliga balkongen med Dag Hammarskjöld.
Mjau.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0