Allting är nytt

Ny vecka, ny dag, ny ångest. Nejdå, ingen ångest faktiskt. Allt flyter på, och det ska det fortsätta göra. Idag när jag kommer hem ska vi äta tacos! Och ikväll har jag internet på min bärbara dator. Om allt vill sig väl, vill säga.

Snart har jag religion, följt av "Koll på cashen". Kronofogden kommer till stagg och ska informera om hur dåligt det är med sms-lån och för mycket shopping. Jag ska banda hela föreläsningen och ge den till Shno i julklapp. Hon behöver det. Det sista för dagen, i skolväg, sker klockan 15.40, och innefattar kemiprov med Mamma. Hua, hua, hua!


Ankis berättade nyss att hon har hittat en resekamrat till tågluffen i sommar. Denna människa heter Hanna. Enligt Ankis är hon rolig, kan franska och är en sån som aldrig gnäller, och om hon är dum så dumpar vi henne i Ukraina. Det låter kanon faktiskt.

Om två veckor är det Özz och Björn Gustafsson för hela slanten! Jag längtar!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0