Biorio

Sådärja, nu var det kväll igen. Jag hinner inte slappna av något under dagarna, så får försöka hinna koppla av på kvällarna. Och att blogga är faktiskt ganska avkopplande. Man går igenom dagen och får lite perspektiv. I like it.

Bion, Rallybrudar, var faktiskt ganska bra. Men storyn var ganska tunn och spretig, men den var ändå rolig. Jag skrattade ju liksom. I like that too!

Imorgon är det skola mellan 10 och 16, sen hem och äta nåt, och sen gå på Björn Gustafsson och gänget. SEN SKA JAG HEM OCH INTE GÖRA NÅNTING. Eller jo, se på Idol och heja på Jesper som åkte ut förra veckan.

Kom ihåg; Skriva ledarskapen, och planera idrottslektion.

Nehe, nu måste jag börja plugga. Jag har prov imorgon ju. Men jag glömde min bok i skolan, så jag får sitta och googla allting, vilket är ganska ansträngande. Hua.
Pluggpluggplugg!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0