Första hjälpen

Började dagen med att bege mig till körskolan. En ung tjej vid namn Emma tog emot mig, och efter ett par minuter var jag inskriven. Nu kan jag börja ta mitt förbaskade körkort. Känns kanon.

Efter det begav jag mig den korta biten till skolan, där religion stod på schemat. Vi gick igenom lite inför fredagens prov, och såg sedan klart på filmen. Slutet var otroligt segt. Skönt att den är slut.
Efter detta var det ledarskap ihop med SP06G, vilket kändes bra. Ju fler, desto roligare liksom. Imorgon på ledarskapen ska vi se på film, "Hata Göteborg", och analysera den. Fun fun.

Efter ledarskapen begav vi oss till Stiv. Jag, Shirin, Shno och Sara pluggade lite religion och naturkunskap. Vi kände oss duktiga. Men efter en stund klickade vi upp youtube, och letade fram Cher - Strong enough! Shirin fick magsår av den, men Shno sjöng med som aldrig förr!
Kl 15.40 var det prov med Mamma. Jag hade redan gjort provet, så jag höll dom andra sällskap. För er som inte vet, så FUSKADE ANKIS! Hon läste ur boken när Mamma inte såg. Lågt, Ankis, lågt! Mitt förtroende för Ankis är som bortblåst! Aldrig mer ska jag skjutsa dig till filmkunskapen. Du får GÅ! Eller ta bussen.

Efter provet satte vi oss hos Stiv. Jag såg på Andra avenyn, denna underbara serie. Men hann bara se ett avsnitt innan skolan stängde.
Sen gick vi till Café Dream och hängde där till klockan blev typ 18. Sen ville Johannes gå till slottet, så då gjorde vi det. Och där mötte vi Josefine. Jag såg dock inte att det var hon först, för det var så sjukt mörkt. Men det var mysigt värre. Sen skjutsade jag Johannes till hans sånglektion, och sedan kom jag äntligen hem. Puh.

PS.
Mikaela är i Dublin med Engelska C. FUSK!
Jag fastnade i brevinkastet och rev upp hela handen. BUHU!
Staggs matsal ska göras om! Det kommer bli så fint, bilder kommer. WOHO!

Förresten, TV4:s Matakuten har hemska ungar! Dom äter ju ingenting! Jag blir så sur. Alltså vilken klass går dom i egentligen? Vi på gymnasiet äter grönsaker varje dag, och man säger inte till personalen att maten är äcklig. Det enda positiva är att jag får känna mig mogen.

/ dennis

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Oh! De blev en blogg till slut :D

Datum: 2008-10-14 Kl: 08:42:07
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

ja det tog tid, men det kom en tillslut! :D

Datum: 2008-10-14 Kl: 08:44:57
Blogg: http://deenkee.blogg

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0