I'm back!

Igår kom jag alltså tillbaka till Kalmar med hjälp av tjocka syster. Och efter att ha hämtat andan i en minut, så begav jag mig in till stan. Därifrån bestämde vi oss för att åka ut till IKEA-området. Där kollade vi på vantar, hälsade på Lilla Andreas, åt på IKEA och kollade in Bauhaus. På IKEA fick man gratis tårta. Prinsesstårta som är så gott.

Efter att Bauhaus blev tråkigt så tog vi bussen in till stan igen. Vi bestämde oss för att se på bio, High School Musical 3. Det var bra att jag såg den, för som ni alla vet så ska jag lämna in en filmrecension efter lovet. Men eftersom jag måste smälta filmen så kan jag inte skriva den förrän till helgen. Tidigast. Plus att jag måste skriva en debattartikel om jämställdhet. Men det är allt. Ledarskapsintervjun skulle väl inte vara klar direkt efter lovet? Shno, svara!

Grattis till Shirin som fyllde 18 igår! Bättre sent än aldrig!

Ikväll ska jag och Stora Andreas till tjocka syster och laga flygande Jacob, och se på Kalmar FF vs Gefle. På tal om det, jag ska gå på matchen på söndag med Johannes. Men det innebär ju att jag måste ta mig till Kalmar, vilket verkligen inte är det lättaste. Men det löser sig nog.

Nu lite klämmig musik!
 

/ dennis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiuhihi I laav u, Psst Araben fyller år idag! muhahah, och varför frågar ud mej av alla personer? har jag ngnsin lyssnat under lektionstid??, Men jag tror faktisk att den ska va inne på tisdagen, hon brukar ju va sådär könstig

Datum: 2008-10-29 Kl: 11:29:31
Blogg: http://shiishii.blogg.se/
Postat av: Anonym

VÄNTA JAG LYSSNADE INTE PÅ LÅTEN!

PAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA!Lill? HAhahahhaha omg väntaaaaaaaaaaaaa hjärtattacken är på väg. Ayy frälsa Alleh vad roligt det där är

Datum: 2008-10-29 Kl: 11:32:15
Blogg: http://shiishii.blogg.se/
Postat av: denke

yeyeye.. vem orkar läsa när du skriver sådär långt? less is more! (vilket oxå gäller ditt smink, jeeeez!)

Datum: 2008-10-29 Kl: 11:40:41
Blogg: http://deenkee.blogg

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0