Ligister

Kort om dagen.

Jag och Ankis var på gymet idag och kände oss duktiga. På naturkunskapen var Mamma lite småsur. Och filmkunskapen var idag nerkortad, så vi slutade vid halv fyra, underbart. På lektionen fick vi en uppgift som ska vara klar till tisdagen efter lovet. Vi ska recensera en film. Pretty easy.

Sen cyklade jag hem och möttes där av en ny tv och pizza, very nice. Sen bar det av till Dream för lite plugg och avkoppling, men det var svårt för det var asmycket folk där. Vi lämnade Dream och drog runt på stan som fjortisar. Utanför donken sprang jag in i Simon Thörling, som jag inte sett på år och dar. Detta var mycket trevligt. På stationen frågade två småtjejer om vi var 18 år, och om vi ville köpa cigg till dom. HAHAHAHA. Jaja, sen brände jag min tunga på en paj så jag fick lov att köpa en glass. Och glassen gjorde att jag frös ihjäl, så jag cyklade hem.
Puh.

Känner att jag kan socialkunskapen ganska bra faktiskt. Det är ju bara G och VG imorgon, MVG är ju på fredag.
Wish me luck, guys!

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0