Skrattattack

Det blev inget ide för min del. Jag har haft fullt upp med annat, så jag hinner inte med att ligga och sura. Hela veckan har det varit fullt från morgon till kväll. Det har varit skola, såklart, plus massa fikande, promenerande, biotittande och Kalmarsalenbesökande. Ibland önskar jag att jag var helt mobbad och bara fick sitta hemma ensam och ha det skönt. Idag är det fotboll, Kalmar FF vs IFK Göteborg, men på söndag ska jag bannemig sova och vila, och träffa en person som jag inte träffat på väldigt länge. Man kan säga att det är en liten favorit; nämligen Mig Själv. Jag ska umgås med mig själv, stänga av mobilen och dra ur den vanliga telefonen! Lovely.

Titta vad Måns sa i går mamma! :D
Måns Möller: Jag hoppas verkligen att Kalmar FF tar SM-guld i år! Och det är inte för att jag hejar på Kalmar FF, utan för att jag hatar den där jävla Anders Svensson!

Soran Ismail: Att skämta om människor som läspar är som att få skjuta en straff på ett öppet mål, tillomed Anders Svensson kanske hade träffat.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0