Stackars Mamma!

Shno: Vilken fin klänning du har idag, Sanna!
Sanna: Sist jag hade den på mig, så undrade du om jag var gravid.
Shno: Gjorde jag?
Sanna: Ja du tittade på min mage och frågade om jag hade något att berätta...


Vi hade naturkunskap förut, och eftersom att vi har prov idag så satt alla och läste på inför provet istället för att lyssna på Mamma. Detta resulterade i att Mamma växelvis skrattade så hon grät, och grät så hon skrattade. Hon frågade om vi tyckte att vi skulle få gå, varpå Shno skriker JAAA! Men Ewa skämtade ju bara. Men en kort stund senare, långt innan vi slutade så gav hon upp och bara gick. Vi tror hon blev ledsen.

Well, nu är det bara 30 min till det stora provet!
Wish me luck!

Ikväll blir det kalas!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0