Fabulös dag

Idag har det varit en fantastisk dag. Det började med att vi fick tillbaka våra inlämningar på svenskan. Jag fick MVG, woho! I'm back! Zoom, zoom, zoom! Och minuten efter det så kom Kwallster och informerade om att vår religion var inställd. Idag skulle vi dessutom ha eget arbete på ledarskapen, så jag började vid 10.00 och slutade vid 10.15. Lovely day. Jag och Ankis gick och åt, för att sedan bege oss till Stiv. Sen dök Shno upp från ingenstans och vi planerade lektionen som vi ska ha hand om imorgon.

När vi var färdiga med det så skickade Johannes, och vi bestämde oss för att ses. Vi gick på stan och letade efter en DVD-box med Sally, vilket är svårare än man tror. Plötsligt sprang vi in i Malin och Shirin, människor som både jag och Johannes känner, fast på olika håll. It was fun. Sen blev han hungrig så vi gick till Ekelunds. Sen ägnade jag en halvtimme till att tjata på honom att följa med mig till OnOff och Siba. Väl på Siba så hittade vi Sally, och en obeskrivbar lycka infann sig. Sen lekte vi lite på Lidl, för att sedan bege oss hem, varochen åt sitt håll.

Nu blir det Sally, sen sängen.

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0