Bu för Tequila!

Nu sitter jag i min säng och bloggar, vilket väl faktiskt måste innebära att jag har internet på min bärbara? Svar ja.

Har ni sett på A shot at love with Tila Tequila? Det handlar om Tila Tequila, en kines-kvinna som söker kärleken. Hon är bi, så i huset som dom var i så fanns det 16 killar och 16 tjejer, som alla ville ha denna kines-kvinna. Det har gått på MTV lite då och då. På onsdagar tror jag. Jaja, skit samma. Jag har iaf sett på det, och de sista två veckorna har dom visat alla avsnitt efter varandra. Alla utom det sista, där man får se vem av Bobby och Dani som hon väljer att älska för all framtid. Så idag kollade jag upp vem hon valde, och ja, hon valde min favorit; Bobby. Sedan såg jag på MySpace att Bobby hade skrivit att efter att kamerorna hade slocknat, så hördes dom inte av en enda gång. Inte ett enda telefonsamtal eller sms! Herregud, tänkte jag och fick tårar i ögonen. Och som om inte det vore nog, så såg jag även att det har varit en säsong till efter det! A shot at love with Tila Tequila 2. Gud så förnedrande för Bobby. Stackars Bobby, han verkade vara en trevlig typ.

Usch, jag borde inte bli såhär förbannad. Jag känner hur mina vener i pannan pumpar. Dumma Tila Tequila :(



Så nu uppmanar jag vinnaren av A shot at love with Tila Tequila 2 att slänga ut henne! Ja du hörde! Kasta ut'na! Med huvudet före!


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Vem fixade alltihopa? :D Vem var det som installerade allt? Btw, det har kommit in 1500 ansökningar till Robinsson sa dom på Rix FM idag.

Datum: 2008-10-07 Kl: 08:45:14
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

TACK! du är faktiskt ganska.. bäst! :D

jaha.. mhrm.. men jag kommer bli uttagen, för det kom gnistor från mitt ansökningsbrev! :)

Datum: 2008-10-07 Kl: 09:25:40
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Kan du inte skicka ditt ansökningsbrev? :D

Datum: 2008-10-07 Kl: 21:07:22
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0