Småglin på min bana!

Provet idag gick faktiskt ganska bra. Vi hade ju bara G och VG-frågorna idag, så imorgon blir det prov igen, den här gången MVG-frågorna. Det blir nog lite svårare, haha, smart va? Well. Provet gick ganska snabbt, så jag begav mig till simhallen och tränade lite. Men sen kom det en hel skolklass och tog min bana, så jag blev sur och gick.

På vägen hem från stan så pratade jag med Jesper. Var ganska längesen. Han kommer hit i helgen. Han skulle typ hämta lite grejer eller nåt, jag lyssnade inte. Och på tal om det; jag MÅSTE börja lyssna på vad folk säger! Skärpning, Dennis! Jaja, sen berättade han om filminspelningar och nya uppsättningar. Yeye.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill inte plugga, men måste väl. Plus att det är Anna Skipper vid 20.00.

Kära hjärtanes, jag måste ju hänga upp mina badbyxor! Dom ligger kvar i väskan och luktar mögel.

 

Memories!
Glöm dubbelhakan, och den halverade Josefine,
fokusera istället på min solbränna och mitt vackra leende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, tjatigt med den bilden överallt!

Datum: 2008-10-23 Kl: 22:11:33
Postat av: denke

I know you like it as much as I do. :)

Datum: 2008-10-24 Kl: 08:51:54
Blogg: http://deenkee.blogg
Postat av: Lilla Andreas

Blogga more :D

Datum: 2008-10-28 Kl: 21:58:54
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0