Rockade rumpor

What a difference a day makes! 24 little hours!

Today hade jag och Shno hand om idrottslektionen. Det handlade om ledarskap, och gissa vad vi gjorde; Vi förmedlade ledarskap! Vi, som Shno sa, rockade deras rumpor upp i basketkorgarna! Ja, som ni kanske förstod av föregående mening så hade vi basket. Shno och jag var i idrottshallen en timma innan lektionen började och övade oss. Shirin dök upp och stöttade oss och gav oss små tips. Och som sagt, vi rockade deras rumpor!

Efter lektionen så får klassen sätta sig i en stor klump och utvärdera den/de som haft lektionen. Och till en början fick vi lite negativ kritik, men sen blommade dom små liven upp och sa att vi hade varit duktiga och gav oss en applåd. Efter det så var det lärarens tur att ge oss lite kritik. Och vilken kritik sen.
"BÄST HITTILLS!"
"SMARTA LÖSNINGAR!"
"AUKTORITÄRT OCH DEMOKRATISK!"
Men mitt upp i allt beröm så får jag ett sms. Min mobil piper extra högt i den för övrigt så tysta idrottshallen, och jag är rädd att mitt höga betyg flyger all världens väg. Jag lyckas stänga av mobilen, men planerar some serious injury till personen som smsade.

Dagen i övrigt var ganska långtråkig. Mycket tid vid datorn plus lite ledarskap i fyra minuter. Vi hann utse kamratstödjare och språkrör.
Hanna (vår lärare och mentor) frågade Shno om hon ville vara kamratstödjare tillsammans med Jens:
Shno: Med vem sa du?
Hanna: Jens.
Shno: HAHAHAHAHHAHA, nähäddu tack!
Paus.
Shno: HAHAHAHHAHAHAHHA!
Shno är den största mobbaren som finns, och att just hon skulle bli tillfrågad som kamratstödjare är årets skämt.

Imorgon blir det plugg hela dagen, inför provet på torsdag, wuuööh!
/ dennis.

Kommentarer
Postat av: ankis

jag tyckte ni va lite tysta av er, spec shno hon låter ju jämt så mycket annars

Datum: 2008-10-22 Kl: 08:32:04
Blogg: http://morrigor.blogg.se/
Postat av: denke

sa jag MINSTA LILLA negativa kommentar till dig efter din lektion? Nä?! Fy vad du är elak....

Datum: 2008-10-22 Kl: 08:57:32
Blogg: http://deenkee.blogg
Postat av: ankis

jag säger bara att ni rockade våra rumpor väldigt tyst

Datum: 2008-10-23 Kl: 14:37:34
Blogg: http://morrigor.blogg.se/
Postat av: Shenoo

NU tycker jag att Sanna ELEONORA MATILDA LINdBLOM tar och lugnar ner sig!!!, you know that your ass was swingin throu the whoole lektion! Att du jämt ska hålla på och Yeah we know du njöt till fullo babygirl!(K)

Datum: 2008-10-23 Kl: 15:58:15
Blogg: http://shiishii.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0