Albyboden <3

Smör, potatis, pepparrötter.

Cider, flingor, cashewnötter.

Bulgur, bonnbröd, sallad, sill.

Müsli, timjan, dadlar, dill.

Olja, yoghurt, äppeljuice.

Rågmjöl, pasta, äppelmos.

Skorpor, ströbröd, sojamjöl.

Pesto, peppar, eko-öl.

Morot, lättmjölk, välling, te.

Honung, socker, saft, sorbet.

Sirap, sylta, sesamfrö.

Couscous, kaffe, knäckebröd...

... det kan man inte längre köpa på ICA Nära Albyboden. Eller jo, fram till den 4 oktober. Sen är det slut. Sorgligt och tråkigt, men det var väl bara en tidsfråga.

/ dennis.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Även att det är Coop som gjort den reklamsloganen är den riktigt bra och symboliserar Alby-Boden på ett bra sätt, jag tycker du gjorde rätt som publicerade den i anslutning till Albu-Boden. Trotts allt kommer jag fortsätta handla på ICA., kanske inte ICA i Mbla, en Maxi förstås. ICA Alby-Boden är död. Länge Leve ICA MAXI Kalmar

Datum: 2008-09-08 Kl: 21:23:04
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

haha, coops reklam är icas reklam^^ du som skulle ta över albyboden och införa självscanning :( det är sorgligt :(

Datum: 2008-09-08 Kl: 21:26:07
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag tror inte det finns en marknad för det. Men jag är väldigt frestad att köpa affären, men jag har tyvärr inte så mycket pengar :(

Datum: 2008-09-08 Kl: 21:39:09
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0