Helg!

Igår kväll var jag och stora Andreas hos Anna-Karin. Vi åt pizza och var ute och gick. Vi mötte en gullig kissemiss, men Anna-Karin röt till och sa att vi absolut inte fick titta på den. Vi skulle ignorera lo-katten, den hade tydligen klöst ögonen ur någon. När katten ändå följde efter oss i flera hundra meter sa Anna-Karin att vi skulle kasta en sten på den. Precis då tröttnade lo-katten och gick. Efter en stund kom vi till en trädgård med tre hundar som skällde. Anna-Karin beordrade oss även nu att inte titta på hundarna. Hon mumlade något om att nästa gång hon ska ut och gå så skulle hon ta med sig en kniv.. Det var en trevlig promenad!

Nu måste jag snart cykla till skolan. Vi ska ha Mamma i en och en halv timme, sen religionskunskap i en och en halv timme, och sist socialkunskap. Efter det ska jag till MAXI och köpa en affisch med Marilyn Monroe som jag ska hänga upp bredvid Snygg-Lars. Vilket par dom kommer bli! Sen ska jag hem till Öland och vänta på regnet.

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0