Hunkar

Vi såg film på religionen. Samma film som vi har sett på sen vi började terminen, alltså en trehundratimmarsfilm. Jag la mig ner i aulan och lyssnade på skottlossningen, och när dom pratade så reste jag mig upp. Bara snacket var viktigt, så varför se massa skit? Well. Shno blev kär i huvudrollsinnehavaren, och när dennes fru meddelade att hon ville skiljas så utbrast Shno: Jävla slampa! En stund senare dog hans bästis, varpå Shno fick en tår i ögat. I slutet av filmen dog även hunken, och då skrek Shno: JÄVLA FILMJÄVEL! Precis innan eftertexterna skulle börja rulla, så kom det dock en ny hunk, och Shno kommenterade även det: Jaha.. en snygging dör, en annan snygging kommer.. thats life. Hon har förvånansvärt lätt att gå vidare.

Sen hade vi socialkunskap, men det var bara 14 st som dök upp, för precis efter lektionen har vi mentorstid i samma klassrum, och förra veckan stod våra mentorer och blockerade dörren, så ingen kunde smita från den tråkiga mentorstiden. Så nu har alla börjat skita i den sista lektionen innan mentorstiden också. Dock ej jag och Shno. Vi var smarta och tänkte säga till läraren att vi behövde gå tio minuter innan vi slutar för att prata med vår handledare i PA, men sen kom vi på att läraren vi har i socialkunskap är vår handledare i PA. Suck.

Jaja, nu är det helg. När kommer det utlovade regnet?
/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0