Knarkfritt

Det var inget knark i brevinkastet. Och ingen punktering på cykeln. Bara ett jäkla regnoväder som blötte ner mig nåt vansinnigt. När jag kom hem bytte jag om, lagade mat och la mig vid tv:n. Då kom bror och syster och tittade förbi. Det var roligt, men kort.

Ikväll börjar Idol med sina finaler, och det är väl nu folket börjar få makten. Jag har nog ingen riktig favorit bland idolerna ännu. Eller jo, han med det blonda, konstiga håret. Men honom gillar jag just bara pga håret. Hoppas han vinner hela skiten, och rakar av sig håret och skickar det till mig. Eller ueh, det kanske inte vore så fräsch trots allt.

Imorgon ska jag och Shno träffa Britte, vår undebara tant, och Fonseca, vår oundebaring. Det kan bli spännande må jag säga. Sen har vi redovisning på ledarskapen, och sist har vi idrott. En soft dag.

    alla människor är lite konstiga
    utom du och jag
    och till och med du
    är lite konstig

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0