Ledig

Idag har jag varit ledig från skolan, men trots det gick jag upp vid halv åtta och började plugga. Klockan 12.02 var jag färdig. Puh. Så mycket har jag inte pluggat på år och dar. Men det kändes bra. Efteråt iallafall.
Shno, Ankis och Jens höll mig sällskap, tack.

Igår spelade Kalmar FF skjortan av laget som jag inte kan stava till, men som heter nåt i stil med Feyenoord. Kalmar är riktigt, riktigt bra just nu, och jag tror inte att vi förstår det. Vi har blivit så vana vid att dom vinner, så nu bryr vi oss inte lika mycket längre. Därför vill jag få er att FATTA hur bra Kalmar FF är just nu. Ta er en stund och tänk på hur bra dom är.
Så, det räcker så. Bra.
Och alltså, finns det något som svetsar samman folk mer än sport? Nej. Sport är magiskt!

Oh god, vilken intellektuell nivå ligger det här inlägget på tycker du Dennis?
:(
Alla får ha dåliga dagar. Faktiskt.
/ dennis.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Undantaget är ishockey. Där räcker det med att se sista finalmatchen i slutselet, då har man sett en hel säsong ;)

Datum: 2008-09-20 Kl: 13:53:57
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0