Skolfotografering

Ja som ni kanske läste bland kommentarerna i mitt förra inlägg så fick jag stå längst bak på skolfotograferingen. Precis som i ettan och tvåan. Fotografen sa att vi var en "väldigt kort klass". Och som ni vet så får alla korta sitta längst fram. Jag hukade mina ben, men blev ändå inte vald till främre bänken. Detta gjorde dock inget, för jag puttade undan Magnus som stod framför mig. Så nu ska jag bannemig synas mer än förra året! Annars kräver jag omfotografering.

Efter fotograferingen skulle vi ha haft läxförhör med Mamma, men hon dök inte upp. Så därför cyklade jag och Sanna till Jennys Nyström och lämnade av en film som vi lånat där. På vägen hem gick min växelspak av. Typiskt. Så nu får jag cykla på andra växeln hela tiden. Iaf tills någon lagar växlarna, vilket lär dröja.

Idag var det hamburgare i matsalen. Jag tog två stycken, och kände mig onyttigast i världen. Dessutom hade mattanterna dukat upp med äppelpaj och vaniljsås, så då fick jag ju lov att ta en bit paj också.

Nu sitter vi hos Stiv och softar. Religionen börjar vid 12.30. Jag lägger harpan och lyssnar på Sia på Youtube. Herregud vilken artist! Hon har lite av A Fine Frenzy i sig, som ni kanske hör.


Sia - Soon we'll be found.
So great!


Efter skolan ska jag och bror besöka syster på sjukhuset. Om hon inte har flyttats vill säga. Jag har lite fobi för sjukhus. Men vad gör man inte för sina syskon. 

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0