Tillägnat underbara Ankis Ankarström

Min härliga vän Ankis överraskar mig ibland och skriver riktigt roliga inlägg i sin blogg. Hennes senaste inlägg var ett sådant, så då frågade jag henne om jag fick citera det i min blogg. Hon svarade; "Spelar det någon roll vad jag säger? Du gör väl det ändå.." Anar jag en liten sarkastisk och sur Ankis? Svar: Ja.

Ur Ankis blogg:

"Ankis slår på trean kl 20:00.
Ankis väntar på att Top Model ska börja.
Top Model börjar.
Ankis tittar på Top Model.
Ankis märker att många av tjejerna är lika gamla som Ankis.
Ankis kollar på tjejerna.
Ankis kollar på Ankis.
Ankis jämför tjejerna på Top Model med Ankis.
Ankis undrar varför hon inte äger ett par högklackade skor.
Ankis tar på sig mascara.
Ankis tar bort mascaran som hon kladdat på ögonlocket.
Ankis undrar varför tjejerna på Top Model ser mycket äldre ut en Ankis.
Ankis undrar varför tjejerna på Top Model kan sminka sig men inte Ankis.
Top Model tar paus.
Ankis kramar om Hamstern.
Ankis tänker att hon faktiskit är nöjd med Ankis.
Ankis glömmer bort Top Model."

Och för er som inte vet så är Hamstern Ankis pojkvän.



Idag var Ankis sjuk, och därmed hemma från skolan. Detta innebar att hon missade vår hemska filmkunskapslektion. Jag och Shno satt och ömkade oss medan danskan malde på. Vi fick för oss att vi skulle smsa Ankis och få lite varma ord från henne.

I smset skrev jag:
"Jag och Shno sitter och gråter hos danskan.
Vi hatar dig för att du är hemma och slipper detta!!"

Nu kunde vi bara vänta på goset och kramarna som snälla, underbara Ankis skulle skicka till oss.
Ankis svar löd:
"Tack! Jag känner mig redan bättre!"

Gotta go, filmtajm!
/ dennis.

Kommentarer
Postat av: ankis

wow, super coolt. en heel blogg bara om mig. o så lite shno oxå

Datum: 2008-09-18 Kl: 19:08:33
Blogg: http://morrigor.blogg.se/
Postat av: denke

saknade dig igår i skolan :( FATTA! det är vårt sista år ihop, du måste komma till skolan då!

Datum: 2008-09-19 Kl: 09:52:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0