Tillbaka i skolan

Så är jag då tillbaka i hetluften igen. Eller ja, jag är tillbaka i skolan. Folk säger att jag pratar roligt. Verkligen konstigt när jag inte kan få in någon luft genom näsan! Jag tycker att jag låter fint.

Vi har konstaterat att trean är väldigt tråkig. Ämnena som vi har är så dryga och sega. Vi drömde oss tillbaka till engelskan förra året, men då kom vi ihåg läraren, H, och då började vi dansa över hur bra vi har det. Hon var verkligen en bitch.
Hade Mamma nyss och hon älskar fortfarande mig och Shno. Våra MVG:n är så gott som klara.
Förresten, vi valde samhällslinjen för att vi INTE ville ha kemi, fysik och biologi, men måste ändå dras med joner, SALT och e-. Hate it. Men Mamma gör det lite roligare.

I eftermiddag ska vi åter bege oss till Jenny Nyström och ha filmkunskap. Även Mikaela har joinat vår kurs. Hoppas att vi hittar till rätt sal idag bara. Jag tvivlar.

Ikväll blir det biorio. Nya Arn-filmen står på programmet. Jag gillade väl inte första Arn-filmen så himskans mycket, men känner ändå att jag måste se tvåan.

Shno har börjat fasta igen, så jag blev beordrad att gå till matsalen ensam, för om hon ser mat så kan hon inte hålla sig från att äta. Ingen annan skulle ju äta idag, så ska jag äta i matsalen så får jag gå själv. Fisk är ingen stor hit bland gymnasieelever. Men det känns så deprimerande att gå dit själv, så jag ska dra med mig Shno ut på stan och äta något där.

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0