Tandläkarbesök

Tisdag. En ganska beskedlig dag, trots allt. Lite projektarbete, lite ledarskap och lite idrott, det är allt. Så tisdagar brukar lämna ganska mycket åt fantasin, så även idag. Jag och Shno ska besöka den nya butiken som öppnar i Baronen idag, och i eftermiddag ska jag följa med henne till tandläkaren, hon följde ju med mig när jag var där. Och ikväll ska jag ut och springa, som vanligt.

Jag har redan ångest för imorgon. Naturkunskap med Mamma tillhör verkligen inte favoriterna, och filmkunskapen med dansken kan få vilken optimist som helst att se svart. Det gäller bara att sätta sig till rätta på de hårda trästolarna och bita i det sura äpplet. Det är ju bara en tretimmarslektion.. suck.

Nu har jag förresten skrivit en berättelse som jag ska skicka in till en tävling. Har haft ångest för det också, eftersom att den måste vara inne innan första oktober. Men nu är jag alltså klar, och har tillomed köpt stora kuvert som jag ska skicka den i. Så nu har jag börjat göra plats i madrassen för de 400 000kr som man vinner i första pris.

Jag pratade med Jesper igår, igen. Han berättade att han ska till Nyköping snart och vara med i en film. Och inte bara som statist, nej nej, nu hade han varit på casting och fått en avancerad statistroll. Kommer ni ihåg filmen Darling? Den ska iaf få en uppföljare, och det är den han ska vara med i. Gustaf och Alexander Skarsgård ska också vara med i filmen. Kändistätt värre. Fast inte för mig, jag är van vid jet-set-livet. Jesper känner jag ju, och Skarsgårdfamiljen är jag ju nära släkt med.
Jag undrar vad avancerad statistroll betyder. Tänk om han får prata i filmen, vilken framgång. Från statist i Keno-reklamen, statist i Lasse-Majas Detektivbyrå som kommer på film i december, och nån statistroll i nån deckar-filmatisering, så ska han nu få prata! WOHO!

Nog om det, jag måste gå, och det här tar för lång tid.
/ dennis.


Kommentarer
Postat av: Du vet vem det är

Nära och nära =P Väldigt långt avstånd =P

Datum: 2008-09-16 Kl: 17:28:53
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

pyssling is tha shit!

Datum: 2008-09-16 Kl: 19:33:53
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0