Felställd klocka!

Klar med provet! Det gick ganska bra. Jag skrev en artikel om den massmediala exponering som hjälper och stjälper oss. När man var klar så skulle man skriva klockslag, och då kollade jag på klockan och skrev "09.25" och lämnade glatt in. Men sen när jag kom ut och startade mobilen så var ju klockan 10.25! Jäkla aula som inte har ställt om klockan. Men det spelar väl egentligen ingen roll. Fast jag satt ju kvar extra länge för att visa min lärare att jag är ambitiös. Och nu kommer hon tro att jag skrev allt det där braiga på lite mer än en timme. Fast det kan ju också vara bra. Då tror hon ju att jag liksom "har det i mig", och inte behöver så mycket tid. Skit samma.

Dagens plus: ÄNTLIGEN har dom börjat sopa undan småstenarna som har gjort fyra punkor på min cykel!
Dagens minus: Det är fasen inte vår än! BRRRRR!


Kommentarer
Postat av: Mickie

Jag skrev också fel på tiden! Dumma klocka!

Datum: 2009-04-01 Kl: 12:25:34
Blogg: http://mickiee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0