Huannamig!



Jag har spytt som en gris hela morgonen, vilket är helt FÖRJÄVLIGT! Det lilla, pyttelilla, roliga med hela spygrejen är att när jag väl har börjat spy så kan jag inte sluta. Jag börjar med att må illa, sen spyr jag. Så långt är allt normalt. Men när jag sen har spytt så blir jag så äcklad av det att jag spyr igen. Och så håller det på. Ska kanske inte gå in på hur jag fick det att sluta...

Jaja, ska vara hemma idag iallafall, och ska inte äta nånting, för tidigt imorgon har jag uppkörning! Och då ska det inte finnas något som ska få störa mig. Ska iallafall inte spy på vägverkstanten.

Lyssna på låten och tyck lite synd om mig. Det gör jag.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0