Hurt

Jag är hurt. Verkligen. Har inte lämnat sängen på typ sex timmar, och tur är väl det. Så fort jag ställer mig upp så viker sig benen och jag ramlar. Jag undrar verkligen hur jag ska kunna cykla till trafikskolan imorgon, och dessutom vara så skärpt som möjligt och köra felfritt. Om jag misslyckas så blir jag ännu mera hurt, men då finns det faktiskt en förklaring. Men jag ska göra mitt bästa. Jag vet några stycken som är nervösa imorgon kl 10. Hoppas att ni överlever, för för mig ser det inte så ljust ut. Men klarar jag cyklingen till trafikskolan så är nog saken biff. Är rädd att jag ska ramla bara. Och slå i huvudet, och bli ännu mera hurt.

Jaja, nu ska jag inte gnälla mer. Det finns nog dom som har det mycket värre, även om jag tvivlar starkt på det.
Men jag är iallafall minst lika hurt som den här tjejen..

Stackars oss, Lena.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0