I'm crucified!

Det är bråda dagar nu, ja det må jag säga.

Måndag; Kalmar FF på stora tv:n hemma på Öland, sen Kalmar.
Tisdag; Luncha med Johannes, sen Smedby, sen Isgärde, där vi såg på Champions League och på Beck.
Onsdag; Tillbaka till Kalmar för Johannes körlektion, sen hem till Öland.
Torsdag; Kalmar igen och lämna Johannes. Sen åka tillbaka till Öland och kolla på fotboll på stora tv:n. Sen tillbaka till Kalmar.
Fredag; Buss till Johannes bil i Smedby, sen till Färjestaden, och sen tillbaka till Smedby, sen in till stan.

Suck.

Imorgon ska jag skriva ett arbete om genteknikens vara eller icke vara. Verkligen jättetråkigt. Kl 16 ska jag vara i Smedby och börja laga mat till Johannes födelsedagsfest. Klockan 18.30 kommer alla gästerna. Kl 09 på söndag ska Johannes sjunga i kyrkan, och då ska jag försöka ta mig från Smedby till Algutsrum. Lycka till säger jag.

Nu ska jag äta chips och sura.



Håll till godo med lite nostalgi.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0