Tillbaka till verkligheten

Tada. Back on track så att säga.
Vaknade klockan 12.30, vilket var väldigt skönt. Behövde verkligen sova. Drog till stan och mötte upp Johannes för att sedan gå till Stagg och möta en rödgråten Shno. Hon hade haft utvecklingssamtal. Vi försökte luska ut varför hon hade gråtit på samtalet men hon var tyst som en mus. Vi gick upp och hade mitt samtal, vilket gick ganska bra faktiskt. Inga större bekymmer. Och för att Johannes fick följa med på mitt utvecklingssamtal så fick jag följa med honom på hans körlektion, vilket var jätteroligt! För en kort stund så ville jag faktiskt bli körskolelärare, men det gick över ganska snabbt.

Sen dess har jag lagt lite golv och ätit. Imorgon börjar jag klockan 14, men ska träffa Shno kl 12. Får se om jag orkar det.


Lite bilder från Johannes fest.





Nu orkar jag inte mer. Två bilder får räcka.
Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Ja du skulle passa som körskolelärare :) Du har lugnet :)

Datum: 2009-04-21 Kl: 23:06:15
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

haha, jag var jättenervös när jehovas skulle backa in på en parkering, så lugn är nog inte rätta ordet (A)

Datum: 2009-04-22 Kl: 08:59:49
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0