Utvärdera mera

Jag ska skriva en lång utvärdering om hur projektarbetet har gått, och denna skapelse ska in senast imorgon.

1. Jag vet inte vad som ska vara med i en utvärdering. Är inte det typ diskussionen i rapporten...?
2. Jag orkar inte skriva en utvärdering.
3 (och fortsättning på 2). Jag gör helt andra saker än skriver en utvärdering.

Idag fick jag även reda på att jag fick IG på naturkunskapsprovet, vilket gör att jag har omprov imorgon kl 10.
Det går utför nu, akta stuuuuuuuuuuuuuuuuupet!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mohahaha! Jag har inte fått ett ända IG någonsin under gymnasiet!

Datum: 2009-05-01 Kl: 14:23:34
Blogg: http://mickiee.blogg.se/
Postat av: Peter

Postat av: Mikaela



Mohahaha! Jag har inte fått ett ända IG någonsin under gymnasiet!



Men stava lärde du dig inte heller. Det stavas enda.



(nej fy vad elak jag var nu. förlåt, trots att jag tycker jag var rolig.)

Datum: 2009-05-18 Kl: 01:35:25
Blogg: http://westmountain.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0