En vecka kvar

Dags för lite blogg igen.

Idag har jag varit på stan med Johannes. Igen. Vi lånade böcker på bibblan, bytte batteri i min klocka (äntligen!) och så var vi i en secondhandaffär. Jag hittade massor som jag ville ha, men jag köpte bara ett par shorts som kostade 49kr. I en vanlig affär hade dom kostat runt 400kr. Vilket kap.

Sen köpte Johannes lite aftersun. Nu har vi; en jämnbrun bränna, faktor 15, faktor 8 och aftersun. Det borde räcka som skydd. Om en vecka så har resan börjat. Då är vi i Stockholm och är nervösa. Längtar verkligen. Ska bli så skönt.

Blev just bjuden till Hjalmis, Johannes och Elin, men jag vet inte om jag är så sugen. Vill bara ligga i soffan och slökolla på Sverige-Finland. Kanske efter fotbollen.. hmm.. när är den slut? Och när börjar den? Får kolla upp det snart så att jag inte missar matchen.

En liten uppdatering iaf. Håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag vill bara rätta lite saker.

1. Du lånade böckerna

2. Jag bytte batteri i din klocka

3. Vi kommer vara så jäkla nervösa (haha, katter!).

4. Attans vad bruna vi ska bli!

Datum: 2009-08-13 Kl: 17:34:48

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0